Продавець Магазин кондитера ТДК розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2780 відгуків
Магазин працює задля перемоги. Все буде Україна! 
+380 (63) 157-17-17
+380 (68) 157-17-17
вул. 23-го Серпня 4, Харків, Україна
Кошик
Магазин кондитера ТДК

Поширені питання

  • Гарантія перевізника ТОВ Нова пошта

    У зв'язку із зміною умов надання послуг з транспортування вантажів, компанією Нова пошта, повідомляємо наступне:
    Гарантія цілісності вантажу надається лише у разі повного огляду та пакування вантажу силами та засобами безпосередньо компанією Нова пошта.
    Вартість упаковки оплачується замовником згідно з тарифами компанії Нова пошта.
    Зазначаємо, що упаковка вантажу за замовчуванням виконується силами та засобами Магазину кондитера ТДК, якщо не було зазначено замовником інше при оформленні замовлення.
    Вартість упаковки що надається Магазином кондитера ТДК, входить у вартість товару, і не вимагає додаткової оплати.
    У разі потреби страхування вантажу від пошкодження в коментарі замовлення слід зазначити таку інформацію:
    Огляд та пакування ТОВ Нова пошта.
  • У посилці недостача товару або він пошкоджений.

    Улюблені покупці при отриманні вантажу на транспортній компанії ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте цілісність і комплектність вантажу відповідно до накладної безпосередньо при працівнику транспортної компанії. У разі виявлення дефекту або псування товару, за межами транспортної компанії, ми не гарантуємо вирішення ситуції на вашу користь.
    При частковому чи повному пошкодженні вантажу вам необхідно скласти акт пошкодження разом із співробітником транспортної компанії. Усі посилки страхуються на повну вартість вмісту посилки. Транспортна компанія несе матеріальну відповідальність за безпеку вантажу.

    У разі нестачі товару в посилці, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом і ми вирішимо це питання в найкоротший термін.

  • Вартість доставки

    Вартість доставки товару від/до покупця сплачує покупець, якщо інше не було уточнено до надання послуги доставки.

    Вартість доставки можна розрахувати на офіційних сайтах перевізників:


    Нова пошта РОЗРАХУВАТИ
    Укрпошта РОЗРАХУВАТИ

  • Який термін зберігання посилки транспортної компанії?

    Термін зберігання вантажу/посилки на транспортній компанії регламентований внутрішніми правилами кожної конкретної транспортної компанії, найчастіше він зазначений у SMS повідомлення про прибуття вантажу.

    Звертаємо вашу увагу, що після закінчення терміну вказаного як "безкоштовне зберігання" вантаж/посилка автоматично повертається відправнику. Після цього на одержувача посилки нараховується борг у сумі перевезення вантажу/посилки виставлений транспортною компанією відправнику.

  • Де моя посилка?

    Відправка товару здійснюється на протязі 2 робочих днів після оплати замовлення.
    ВАЖЛИВО: якщо ви повідомили нам про те, що ви оплатили!

    Після відправки вам прийде СМС повідомлення з трекінг номером посилки.
    Відстежити де знаходиться ваша посилка можна на офіційних сайтах перевізників:


    Нова пошта ВІДСТЕЖИТИ

    Укрпошта ВІДСТЕЖИТИ

  • Чому мені не передзвонюють?

    У разі якщо у нас не виникає питань щодо замовлення, ви правильно заповнили всі поля для відправлення вантажу, контактні дані і т. д., ми не передзвонюємо, а лише надсилаємо СМС повідомлення з сумою замовлення та реквізитами для оплати.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner